Swoja podróż rozpoczęliśmy od zbiórki na dworcu PKP, dla niektórych była to pierwsza podróż pociągiem. Ten czas spędziliśmy w Ośrodku Wypoczynkowym DOM RYBAKA.
Mieliśmy wiele atrakcji, codziennie odbywały się zajęcia socjoterapeutyczne, podczas których Pani Kamila i Pani Agnieszka uczyły nas poznawania siebie samych, swoich mocnych stron, talentów, budowały nasze poczucie wartości, uczyły asertywności, kształtowały naszą inteligencję emocjonalną, rozwijały umiejętności komunikacji interpersonalnej, a przede wszystkimi uczyły radzić sobie z negatywnymi emocjami, napięciami i zachowaniami agresywnymi.
Spędziliśmy cudowny dzień w Parku rozrywki „Dziki Zachód” w Zieleniewie – jeździliśmy na koniu, gokartach, samochodem terenowym, oglądaliśmy wiejskie zwierzęta oraz występy na scenie, próbowaliśmy jeździć na byku i skorzystaliśmy z wielu innych okazji. W ogóle nie chcieliśmy wracać!
Codziennie chodziliśmy na plażę – pogodę mieliśmy idealną – nie było za gorąco, ani za zimno, kapaliśmy się w morzu i super bawiliśmy na plaży w piasku – budowaliśmy zamki oraz zakopywaliśmy się wzajemnie 🙂
Wspięliśmy się na Latarnię Morską i podziwialiśmy nasze piękne wybrzeże z góry, później zeszliśmy do Muzeum Minerałów i oglądaliśmy piękne dary Ziemi – byliśmy pod wrażeniem cudów Matki Natury.
Poznaliśmy kołobrzeskich piratów i wzięliśmy udział w Pirackiej Przygodzie – były konkursy, zawody, zwyczaje żeglarskie.
Gdy pogoda nie dopisała odwiedziliśmy Park Wodny Millenium – zjeżdżaliśmy ze zjeżdżalni, kąpaliśmy się w basenie i pluskaliśmy w jacuzzi. Dwie godziny pełne zabawy w wodzie.
Ostatniego dnia przeżyliśmy chrzest morski, każdy z nas był pasowany na wilka morskiego i otrzymał nowe morskie imię.
Przez ten czas mieliśmy dwie integracyjne dyskoteki oraz konkurs karaoke. To był cudowny czas! Wcale nie chcieliśmy wracać! Ten tydzień na długo pozostanie w naszej pamięci!
Wyjazd Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego odbył się między innymi dzięki darowiźnie Fundacji PKO BP – dziękujemy bardzo!