Drugi tydzień ferii zimowych dla wychowanków „Tęczowy Domek” był bardzo aktywny. W poniedziałek wyruszyliśmy w długa podróż pociągiem do Gdańska. Po przyjeździe zjedliśmy pyszna kolacje i wyruszyliśmy na wieczorny spacer, nie mogło zabraknąć gdańskiej karuzeli! Drugiego dnia zaraz po śniadaniu, pojechaliśmy na wystawę klocków lego! Coś niesamowitego. Po wystawie czas na obiad, tym razem mieliśmy okazje spróbować smaków kuchni Włoskiej, było pysznie! Po takiej wyżerce czas na spalanie kalorii, ciocie wybrały lodowisko. Niektórzy z nas po raz pierwszy jeździli na łyżwach. Po przejażdżkach wyruszyliśmy na spacer po Gdańskiej Starówce. Kolejnego dnia ciocie zaserwowały nam spacer po Gdańskim Zoo w którym poznaliśmy wiele nowych zwierząt. Długi spacer po zoo zakończyliśmy pysznym obiadem, a jak wiemy po obiedzie czas na zabawy w Gdańskich salach zabaw, żal było nam wracać do hotelu. Ostatni dzień to dzień historii i nauki. Interaktywne wystawy w Hevelianum gdzie samodzielnie odkrywaliśmy świat i braliśmy udział w zabawach i doświadczeniach edukacyjnych. Po tak intensywnej nauce czas na obiad i wyjście na kolejna bawialnie 🙂 a w piątek powrót do domu! Wszyscy byliśmy bardzo zmęczeni. To było pięć intensywnych dni, nowych doświadczeń i wrażeń 🙂 chcielibyśmy podziękować firmie Spyrosoft Szczecin oraz wujkowi Czesiowi za zorganizowanie funduszy na ten wyjazd ❤️ dziękujemy!!!